Klacht: Hoofdbord va het bed

op 16 augustus 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande mail is al vaker verstuurd, maar tot op heden geen reactie ontvangen terwijl ze aangeven dat je binnen 5 werkdagen wat te horen krijgt.
Eerste mail was op 21 juli verstuurd. Zie onderstaande,

Beste,

Zojuist is er een boxspring bij mij geleverd onder ordernummer: AMS-0933.

De naden van het hoofdbord lopen horizontaal scheef. Dit is erg zichtbaar. De lijnen horen horizontaal recht te lopen.

In de bijlage is een foto waar het zichtbaar is dat de lijnen niet recht lopen.

Graag zou ik op korte termijn van jullie willen horen, zodat het hoofdbord vervangen kan worden.

Groet,

S. Ramezanpour

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een reactie ontvang op mijn mail met de oplossing van een nieuwe hoofdbord voor het bed!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Ramezanpour