Klacht: Honeymoon Turkije (Side) niet zo relaxt als gedacht

op 29 juli 2017 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Op woensdag 12 juli zijn mijn vrouw en ik op huwelijksreis gegaan naar Turkije. Via vakantiediscounter.nl hebben wij deze vakantie geboekt naar de badplaats Side bij Commodore Elite Suites & Spa. Alles keurig geregeld en op jullie zelf dan ook niks op of aan te merken wat de heen/terug reis. De accommodatie was niet helemaal honeymoon proof.
Het hotel heeft ons probleem met betrekking tot de licht inval in onze kamer niet direct kunnen verhelpen. Wanneer je de gordijn dicht deed, hield je makkelijk 20 centimeter over (gordijn was te kort in de breedte). Dit heeft er voor gezorgd dat wij 4 van de 9 dagen niet lekker hebben kunnen slapen in onze Suite. Van een honeymoon waarbij we de meest uitgebreide kamer hebben geboekt, mag verwacht worden dat je een goede kamer hebt waar je zonder problemen moet kunnen slapen en/of een probleem direct opgelost kan worden. Over het laatste is wel wat te zeggen.
De technische dienst kon na onze eerste nacht het probleem niet direct oplossen en gaf aan dat de volgende dag alles geregeld zou zijn. De volgende dag is er niemand langs gekomen. De volgende dag daarop (dag 4) is na aandringen bij de receptie iemand langsgekomen van de technische dienst. Aan zijn gebaren en houding was duidelijk op te maken dat wat hij zag echt niet kon en hij schaamde zich hier ook terecht voor. Na wat materiaal gehaald te hebben heeft de beste man het “opgelost” met wat gerommel aan het gordijn. Niet 100% want er kwam nog genoeg ligt naar binnen maar een stuk beter dan voorheen.
Over het internet (WIFI) op de kamer hoeven we het niet te hebben. Deze was gewoon niet aanwezig. Ook hier hebben we een melding van gemaakt bij de receptie die vervolgens een IT’er naar onze kamer heeft gestuurd. Na wat dingen bekijken op zijn telefoon en de modem, wist de beste man ook niet wat het was en liep toen maar weg. Wel wist hij ons nog vriendelijk te groeten.
Hiermee heeft u niet voldaan aan de verwachtingen die ik van de vakantie mocht hebben.

Wanneer het hotel (Commodore Elite Suites & Spa) de gordijnen op de juiste maat maakt en goed ophangt zodat men kan genieten van zijn/haar nachtrust. Tevens zien wij graag dat er geld gerestitueerd zal word gezien het aantal dagen dat dit probleem zich heeft voorgedaan daar waar ik de perfecte honeymoon en rust voor ogen had voor mij en mijn vrouw.
Op de site aangeven dat er geen WIFI op de kamer is maar alleen in de lobby/restaurants.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghalid Abbas