Klacht: lekkende CV, maar eenvoudig probleem niet gevonden door Holland Warmte

op 02 november 2018 over Hollands Warmte Service in de categorie Verwarmingsbedrijven

We hebben de volgende klacht op 25-10 naar Holland Warmte gestuurd, mede op aanraden van een van hun medewerkers, maar geen reactie ontvangen:

_________________________________________________________

Op 22 Oktober kwam Klaas, van Holland Warmte onze CV checken omdat we constateerden dat hij lekte tijdens het douchen.
Klaas is daar zo’n 40 minuten aan bezig geweest, en vertelde me toen dat hij helemaal niets kon vinden aan de CV dat lekte, zodat het lek ergens anders vandaan moest komen.
Dat kon dan natuurlijk alleen van boven de CV komen, aangezien er lauw water onder de CV lag, en nog wat natte plekken op de bodem van de CV.
Ik dacht dat hij wel te goeder trouw zou zijn, betaalde de rekening voor een uur werk, en Klaas vertrok.

Die avond namen we alle drie een douche, en het lekken begon weer, ondanks dat het niet regende.

De volgende dag kreeg ik een e-mail van U, waarin het o.m. zei, dat U ons helaas niet verder van dienst kon zijn, omdat wij buiten uw werkgebied zijn, maar dat de contracten nog wel door NLE geincasserd zouden worden, tot het eind van het jaar.

Toen hebben we onze klusser gebeld, die na vijf minuten constateerde, dat de circulatiepomp aan het lekken was, en de volgende dag (24 Oktober), heeft hij er twee nieuwe dichtingen ingezet.
Nadien hebben we geen problemen meer gehad met de CV.

Daarom willen we graag de 69,50 Euro terug ontvangen die we aan Klaas hebben moeten betalen.

Toen ik H.W. hierover opbelde, vertelde een van de medewerkers me, dat als ik iets kocht bij CA dat verkeerd was, ik niet naar de HEMA moest gaan om het recht te zetten, of iets tot dat effect.
We hadden H.W. dus weer moeten bellen..
Toen ik haar vertelde over de e-mail, van 23 Oktober, die zei, dat U ons niet verder van dienst kon zijn, bleef ze negatief, en vertelde me onder meer dat ze het niet verder zou nemen, maar, dat als ik een klacht indiende, ik hierover gebeld zou worden.

Kopieën van alle gebeurtenissen zijn hierbij gevoegd.

Dus nogmaals: we zouden graag 69,50 Euro terug ontvangen.

Met groeten,
Maria, Louise Michiel Boone; tel: 1497-337343, of e-mail.
De rest van onze details vindt U in de bijlages.

_________________________________________________________

Op deze e-mail hebben we nu voor een flinke week al geen reactie ontvangen..

We zullen tevreden zijn, als we 69,50 Euro terug ontvangen van Holland Warmte, want we hebben dat duidelijk voor niets uitgegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollands Warmte Service over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Michiel Boone

11 maanden geleden - Dank U wel, Klacht.nl! We zijn zojuist door Holland Warmte terugbetaald. Met blije groeten, Maria, Louise Michiel Boone.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Boone