Klacht: Slechte behandeling

op 02 augustus 2011 over Holland Sport De Meern in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik eerst heb gebeld naar de winkel of ze ervaring hadden met het bespannen van een darmsnaar, dat hadden ze bevestigd. Ik ben met mijn eigen pakketje darmsnaar de winkel gegaan en mijn racket laten bespannen. De racket was een dag later klaar, thuis aangekomen ontdekte ik dat de bespanning op twee verschillende plaatsen al een breuk in zat, dat is waarschijnlijk tijdens het bespannen gebeurt.
Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze hebben erkent dat tijdens het bespannen de snaar is beschadigd, maar omdat het een eigen snaar is kunnen ze niks voor me dun. Het is een darmsnaar ter waarde van 40 euro, ik heb voor het bespannen 15 euro betaald. En nu heb ik niks. Ik vind ontzettend jammer dat ze mij bespanning niet hebben vergoed. Een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ze hadden op z'n minst kunnen voorstellen om de kosten te delen.
Dat had billik geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door mmaduro