Klacht: Kennistoets 1 (KT1) van HBO-V, leerjaar 1 ongeldig verklaard

Door een storing in het systeem is KT1 van HBO-V, leerjaar 1 ongeldig verklaard. Logisch, want sommige konden de toets daardoor niet (af)maken. Maar ook voor mensen die de toets wel volledig hadden afgerond en ingeleverd, waaronder ik. Ik vind het raar dat ook ik hem nu opnieuw moet maken, terwijl ik gewoon helemaal klaar was en er bij mij geen reden is om het cijfer niet mee te laten tellen.

Ik hoop dat de HU de gemaakte toetsen die wel volledig zijn afgerond en ingeleverd en waarbij dus de toetsresultaten bekend zijn, geldig worden verklaard.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Utrecht in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Utrecht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Utrecht

Heeft op 27 november 2019 om 12:21 geantwoord

Beste Chanta,

Je klacht heb ik onderzocht. Er is telefonisch contact met je geweest voor de mogelijkheid om naar de toetsnabespreking te gaan en daarnaast is gelegenheid om met de examencommissie in gesprek te gaan via de wekelijkse inloopspreekuren of via een online verzoek. Ben je zo goed geholpen?

Groeten, Thomas

Alle klachten die gemeld zijn door chantha.murugesu@hotmail.com