Klacht: hoge verbruikskosten door onvolledige info

op 04 oktober 2011 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al sinds ik kan herinneren klant bij KPN/ HI.
Sinds 14 juni 2011 heb ik een contractverlenging met een andere telefoon (voorheen sim only).
Mij was niet verteld bij afsluiten dat ik met die specifieke contractsvorm veel hogere kosten zou krijgen. Na enkele keren hierover gebeld te hebben is mijn contracts vorm aangepast (lees: duurder abbonnement, met meer bundeltegoed) . Toch krijg in september 2011 een rekening van 117 euro. (voorheen met sim only 25 euro)Terwijl ik nagenoeg niet meer bel en sms. Tel contact met HI is altijd frusterend.
Kortom door onvolledige info ben ik een abbo aangegaan waar mee ik VEEL hogere kosten heb, terwijl ik minder bel en sms (want smartphone). Hi biedt geen oplossing maar duurder abbo, zonder gewenst resultaat (want: nog steeds hoge rekening, zonder duidelijke oorzaak)

Gewenste Oplossing:

Ik wil terug naar de sim only situatie met of zonder smartphone.

Alle klachten die gemeld zijn door humphrey70