Klacht: Hoge rente

op 02 mei 2016 over Laserservice in de categorie Leningen

Goedendag bij deze wil ik ook een klacht melden. Ook wij hebben in 2001 een lening opgenomen tegen een lage rente in het begin ging de aflossing vrij snel maar toen kregen wij opeens geen afschrrijving meer nu 15 jaar later zit ik nog steeds aan hetzelfde hoge bedrag
Wat ik raar vind is DAT toen ik DMV de gemeente Schuldsanering”. Wel zonder rente kon aflossen maar toen ik hetzelfde vroeg zonder hulp zij mij niet Wilde helpen
Kunt u mij we’ll helpen de lening hebben wij inmiddels allang al afbetaald
Gr Tim

De gewenste oplossing voor ons zou zijn is of her worst omgezet in een persoonlijk krediet of rentevrij aflossen
Maar eerijk gezegd hebben ze het bedrag all ruimschoots in rente ontvangen en wil ik gewoon DAT het wordt kwijt gescholden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Laserservice over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Laserservice in behandeling genomen

Bericht van Laserservice

6 maanden geleden - Beste meneer Wilson, Wij hebben kennis genomen van uw melding via klacht.nl. Het is jammer dat u ons hier niet rechtstreeks over benadert, zodat wij samen met u kunnen kijken naar eventuele mogelijkheden. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest om samen met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, LaSer Services Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tp Wilson