Klacht: Hoge rekeningen. Slechte service

op 05 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd gebeld of ik het zelfde wil betalen maar dan onbeperkt. Ik gedaan. Hebben ze na 2 maanden mijn analoge lijn eruit gegooid zonder een nieuwe lijn aan te leggen. Gevolg 5 weken zonder telefoon. (Ihet betreft hier een bakkerij) vervolgens vragen ze €300 voor een router en krijg ik elke maand hogere rekeningen. Nu €100 ipv €30. Het is echt een heel slecht bedrijf

Gewenste Oplossing:

Als de rekeningen kloppen en ik een compensatie krijg omdat mijn bedrijf 5 weken zonder telefoon geeft gezeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 16 november 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker50-52