Klacht: Hoge rekening buitenland

op 10 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 september aangekomen in Indonesie. Mobiel mee uiteraard. Tot die vrijdag 4 x hoogstens een paar min. op internet geweest om mail te checken, omdat ik een belangrijke mail verwachtte. Vrijdags even gaan kijken hoeveel de stand was. Ik dacht dat ik steil achterover viel: rekening ruim 500 euro!!! Daarna mijn telefoon helemaal uitgezet. Ik durfde hem niet eens meer aan te zetten. Ik heb geen enkele waarschuwing gehad van Vodafone dat de kosten opeens zo hoog opliepen. Vanaf dat moment dus maar kijken of ik op een andere manier op internet kon.
Vandaag heb ik een brief ontvangen en Vodafone stelt daarin voor dat zij 116,23 voor hun rekening nemen. Blijft voor mij nog een nota over van 416,23!!!
Vodafone heeft mij op geen enkele wijze geinformeerd toen ik in het buitenland was.Ik heb vandaag gebeld , maar mij werd meegedeeld dat zij niets meer voor mij kunnen doen.
Ik kan nu wel een betalingsregeling treffen met Vodafone, maar dan nog…..ik heb dit geld hard nodig. Het heeft een hoop plezier voor de rest van de vakantie vergald.

Een grotere tegemoetkoming van vodafone, dat ik 116,23 betaal in plaats van 416,23

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste deew, Ik heb je een e-mail getuurd met daarin meer informatie. Heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je. Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 27 oktober 2011 om 12:09 geantwoord

Vodafone Webcare heeft de klant op per e-mail op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door deew