Klacht: hoge rekening

op 14 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb een proefpakket besteld, waarbij in de begeleidende brief stond dat ik niets hoefde te doen als ik het product niet wilde. Anders kon ik gewoon opnieuw bestellen. Ik vind het een waardeloos product en heb het niet herhaald. Nu krijg ik via Billink een aanmaning van €112. Dat bedrag kan ik nergens terug vinden, ook niet op de site. Als ik geweten had dat de kans er in zat dat het zoveel zou kosten had ik er niet eens aan begonnen.

als de aanmaningen stoppen en er geen factuur meer open staat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste T. Biersteker, Wat een vervelende situatie. Ik zal onze aanbieding nogmaals uitleggen; U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. 1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren. Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren. Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht tjitskeb

2 weken geleden - Deze uitleg staat echter niet op de site noch op het begeleidend schrijven. Daarin staat zelfs dat je niets hoeft te doen als je het niet wilt. Als je wel een vervolg wilt, zou je dat gewoon kunnen bestellen. Ik vind het niet werken en heb dus een groot deel van de middelen nog staan. Nu u met deze voorwaarden komt, wil ik het restant best retourneren. Dat heb ik ook geschreven, maar daarop wordt niet gereageerd.

Reactie van de melder van de klacht tjitskeb

23 uur geleden - Ondertussen word ik lastig gevallen door het CIB uit Rotterdam. Zij zijn behoorlijk agressief aan de telefoon. Ik vind nog steeds dat ik geen overeenkomst ben aangegaan met Bralex . Ik wil dat u opdracht geeft aan het CIB om te stoppen met deze praktijken. Als je kijkt op de gelijkluidende klachten over Bralex dan zou dat toch reden moeten zijn om uw handelswijze te wijzigen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjitskeb