Klacht: hoge kosten, lange duur

op 24 december 2017 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb oversluiten hypotheek via goedkopehypotheek geregeld.
Moest na 3 maanden een extra bedrag opnemen ivm een calamiteit. Bleek opnieuw kosten te moet betalen Was mij niet eerder verteld. Vindt de kosten nogal hoog. Was noodzakelijk volgend de adviseur; ja!, ja!
Administratieve procedure ondoorzichtig, geen communicatie; adviseur was slecht te bereiken of belde geheel niet terug.
Kon betaling niet ophouden omdat ik het contract onder tijdsdruk had getekend met akkoord.
Onduidelijk wie wie is; wie is EDR?; wie is gerust leven?
Eén grote ergernis.

Gewenste Oplossing:

Heb nooit om excuses gevraagd, maar heeft bedrijf/adviseur ook niet aangeboden; geen nazorg of navraag geweest; waren mogelijk mijn klachten en telefoontjes beu! after sales zou beter moeten.
Restitutie van deel kosten zou op z'n plaats zijn geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Bijleveld