Klacht: Hoge afkoopsom bij beeindiging contract

op 03 oktober 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al verschillende jaren een contract bij belcentrale. Na meerdere keren wat problemen met deze firma te hebben gehad hebben wij de keuze gemaakt over te stappen naar een andere firma. Wij zijn onze overeenkomst aangegaan met een opzegtermijn van 1 maand. Nu blijkt Belcentrale éénzeidig te hebben veranderd via een mail die eruit ziet als een advertentie. Overigen hebben zij het in hun eigen voorwaarden nog steeds over een opzeg termein van 1 maand.

Gewenste Oplossing:

Beeindiging van het contract met een opzegtermein van 1 maand, zoals aggesproken en zoals ieder volwassen bedrijf dit voorschrijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 14 oktober 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Coppens,

We proberen telefonisch met u in contact te komen. Er lijken wat onduidelijkheden te zijn. Uw 2 jarig abonnement is mondeling met u overeengekomen, de gemaakte afspraken in een heldere email aan u bevestigd.
Ik ga graag samen met u op zoek naar een oplossing, en zal spoedig weer proberen met u in contact te komen.

Vriendelijke groet,
Webcare Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door JTC Automaterialen