Klacht: Hoge aanmaningskosten

op 28 september 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Bonprix een order geplaatst deze is voor een groot deel geretourneerd. Op 18-09-2017 kreeg ik een mail dat er nog een bedrag van € 47.89 betaald moest worden. Ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice eerst via de mail, later telefonisch het zou allemaal uitgezocht worden. Niets vernomen weer contact opgenomen, weer hetzelfde verhaal. Toen een herinnering via de post, ik heb niet geantwoord op de vorige herinneringen(dit was de eerste)of ik maar even € 10. aanmaningskosten wil betalen. Hierover weer gemaild en gebeld. Op advies van een collega ben ik gaan inloggen op mijn Bonprix en na verschillende pogingen kwam ik dan op de juiste pagina, daar stond inderdaad een aanmaning d.d. 28-08-2017 met weer een ander bedrag. Dit rekeningoverzicht is totaal niet traceerbaar de bedragen veranderen met regelmaat. Uiteindelijk heb ik dan via de mail een antwoord gekregen dat het openstaande bedrag nu weer € 26,99 bedroeg en hierbij komen de verzendkosten, wat totaal een bedrag van 27,89 was. Hierbij zijn helaas aanmaningskosten bij gekomen, omdat u het niet heeft betaald. Ik heb dit bedrag van €27.89 direct betaald, en onder groot protest de € 10 aanmaningskosten. Wat blijkt, nu heb ik nog een achterstand van € 10 totaal ongeloofwaardig! Bonprix heeft zijn administratie absoluut niet op orde!

Gewenste Oplossing:

Indien mijn aanmaningskosten terugbetaald worden. Misschien is het in de toekomst ook voor andere klanten handig om de aanmaningen per post te sturen als je van mening bent dat je geen openstaande posten meer hebt ga je niet meer inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 september 2017 om 19:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Metsemakers, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. U hebt een vraag over uw betaling. Deze ontvingen wij helaas buiten de gestelde termijn. Omdat het de eerste keer betreft hebben wij uitzonderlijk de resterende openstaande kosten afgeboekt. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account. Het team van bonprix

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Omdat het de eerste keer betreft hebben wij uitzonderlijk de resterende openstaande kosten afgeboekt.Ik heb ze al betaald! hoezo afgeboekt?

Alle klachten die gemeld zijn door Corrien