Klacht: Hoezo hebben jullie mij gemist?

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hele dag thuis vrij gevraagd vervolgens via track and trace wordt er weergeven dat er niemand thuis is

Moet het zelf ondertekenen mijn vriend kan dit niet voor me doen. Het was genoodzaakt om deze bestelling te hebben morgenvroeg 9 uur.

Wanneer mij pakket bezorgd wordt. Voor morgen vroeg 9 uur.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 augustus 2017 om 18:28 geantwoord

Geachte heer Holtrop,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat u een bericht kreeg dat u de bezorger gemist hebt terwijl u op dat moment gewoon thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag wil ik hierop reageren.

Aan de hand van uw adresgegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en is daar inmiddels besproken met de betreffende chauffeur. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres nu weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door DanielHoltrop