Klacht: Hoezo gratis kraslot?

op 30 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Bij mijn donatie aan het fonds verstandelijk gehandicapten kreeg ik een gratis kraslot . Om hem te activeren moet je naar een website , waar je je gegevens in moet voeren .
Aangezien ik niet gebeld wil worden door de vriendenloterij vink ik dit niet aan .Nu blijkt dat je dit wel moet aanvinken als je gratis wil meespelen . Hoe gratis is een gratis kraslot . Ik vind het heel jammer dat dit fonds zich hiermee heeft ingelaten .
NOOIT VAN ME LEVEN ZAL IK ME MEER INLATEN MET DE VRIENDENLOTERIJ

Fonds verstandelijk gehandicapten kan ook zonder loterij .

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 14:49 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

Alle klachten die gemeld zijn door agja1962