Klacht: Hoeslaken te klein

op 21 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer een week geleden hadden mijn vriend en ik bij de Leenbakker in Beek twee dekbedovertrekken en een hoeslaken gekocht. De maat hoeslaken dat we moesten hebben is 160×200. Dit hebben we dan ook meegenomen. Toen ik het echter thuis uit de verpakking haalde heb ik het voor de zekerheid even gepast voor ik het ging wassen. Toen bleek het hoeslaken te klein te zijn. Ik heb het toen direct zo netjes mogelijk weer terug in de verpakking gedaan en ging ermee terug naar de winkel. Daar kreeg ik doodleuk te horen dat ze zoiets niet meer konden verkopen en ik het dus ook niet kon ruilen. Ik vind dit ronduit schandalig, vooral aangezien het feit dat het niet mijn fout is dat hun hoeslakens qua maat niet kloppen en ik zowel de onbeschadigde verpakking als de bon had.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of op zijn minst een vervangend product dat wel past.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia_J