Klacht: Hoekbank na 20 maanden versleten

op 25 maart 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Rond 3 jaar geleden een hoekbankstel bij dit bedrijf gekocht. De verkoop methode beviel mij vanaf het begin niet maar mijn vrouw wou dat soort hoekbank hebben. De verkoper maakte gebruik van bijzondere verkoop trucjes en op vraag wat is de prijs van de hoekbank kwam hij na een paar minuten met een ongebruikelijk lange berekening lijst. Hij begon met +/- €1.800,- met een aantal kortingen om uiteindelijk op €930,- te komen.
Hij beweerde dat zijn eigen promotie korting heeft ie aan ons gegeven. Achteraf – een flauwekul !
Na rond 20 maanden is de binnenvering kapot; naar boven gesprongen dus lekker zit je niet meer op de peperdure hoekbank. En de vragen over garantie keurt Seats and sofas direct af: 1 jaar garantie en je kan eventueel een civiele procedure starten maar van de rechter krijg je nooit gelijk.
Ongelofelijk hoe gemeen en brutaal is dit personeel ! De bankstellen zijn naar mijn mening van slechte kwaliteit en de prijzen abnormaal hoog.

De consument hebt recht op een goed product. Van een hoekbank t.w.v €930,- verwacht men dat het product jaren mee gaat en dat de consument het product jaren lang op een normale manier kunt gebruiken.
Dus ik vind dat een fatsoenlijke oplossing moest aangeboden worden b.v. gratis reparatie.

Status van mijn beoordeling is sinds 10 dagen in behandeling maar de verkoper heeft niet gereageerd wat ik vreemd vind oftewel passend bij dit bedrijf.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 14 april 2017 om 19:25 geantwoord

Heeft op 03 juli 2017 om 07:46 geantwoord

Ik, en/of mijn vrouw heb onze gegevens doorgegeven en Seats and Sofas is nooit met een voorstel gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexander.p