Klacht: hoe lang moet het nog gaan duren??

op 16 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

twee weken geleden is een bestelling van mij en dus ook mijn geld verdwenen een week daarna zeiden ze dat zouden onderzoeken of ik aan het liegen was want dit was een bedrag van 43,98 het onderzoek zou maximaal een week duren dit was een week geleden gezegd en ik vind 2 weken zonder geld een beetje te gek worden ik voel mij bestolen en ik zit hier al 2 weken te stressen GEEF ME ALSJEBLIEFT MIJN GELD TERUG

Gewenste Oplossing:

MIJN GELD TERUG

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door glenno