Klacht: Hoe lang duurt het voordat iemand een retour zending ontvangt?

op 25 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 31-05-17 een pakket retour gestuurd.
Het pakket bevat 2 kleding artikelen.
Hij was mij allebei toch te groot, dus heb ik ze retour gestuurd.
Nu ben ik een al 11 dagen te wachten en mijn pakket staat nog als afgifte op trackentrace, is dit normaal? Volgens mij moest het pakket al lang gearriveerd worden terug naar de afzender.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet door PostNL waar mijn pakket precies is, en wanneer ik ook een bezorgmoment krijg, of krijg te weten hoe lang dit normaal duurt door PostNL want volgens mij is dit niet normaal. Hartelijk Bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Ozdemir, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket retour heeft gestuurd, maar dat deze nog niet is bezorgd. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u zich zorgen begint te maken. Uit uw bericht kan ik niet opmaken naar welk adres u het verstuurd heeft en met welke barcode. Zendingen die retour gestuurd zijn naar een antwoordnummer kunt u niet altijd volgen via PostNL, dit omdat deze zendingen geen individuele scans krijgen, ze worden gezamenlijk aangeboden bij de antwoordhouder. De antwoordhouder houdt zelf bij welke zendingen retour zijn ontvangen. Mocht u de zending naar een antwoordnummer hebben gestuurd, dan adviseer ik u om met de klantenservice van dat bedrijf contact op te nemen. Mocht u de zending niet naar een antwoordnummer hebben verstuurd, dan ontvang ik graag van u de barcode van betreffende zending. Als u de barcode niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ozdemir,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door B. Ozdemir