Klacht: Hoe kom ik van Tele 2 af?

op 04 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij proberen al ruim 2 jaar van Tele 2 af te komen.
We hebben nooit signaal mogen ontvangen maar de automatische incasso blijft maar door gaan.
Tele 2 heeft ons aan het contract gehouden, geheel onterecht en na afloop hiervan en na diverse malen zelf het contract te hebben ontbonden gaan ze nog steeds door.
Inmiddels dreigen ze met een dagvaarding!
Dit terwijl wij extra kosten hebben moeten maken, want KPN hebben ze ook nooit voor ons opgezegd € 600,00 ruim.
Sinds 1998 draaien we op UPC wat prima gaat.
Pure wanprestatie dus maar we dringen niet door.
Met onze handen in het haar inmiddels HELP!!!

Tele 2 moet stoppen met incasseren en zich aan de ontbinding van het contract houden, voorts willen wij de € 600,00 door Tele 2 aan ons betaald zien zoals wij al meerdere malen geeisd hebben.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 06 oktober 2011 om 15:12 geantwoord

De klant heeft over bovenstaand issue nog geen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, waardoor Tele2 nog geen passende oplossing heeft kunnen bieden. De klant dient contact op te nemen met de helpdesk via 0900-2411602 zodat het probleem besproken kan worden. De klant heeft in maart een brief over de klacht opgestuurd. Hier heeft Tele2 per mail op geantwoord. De klant heeft n.a.v. de mail geen contact meer gezocht met Tele2.

Heeft op 10 oktober 2011 om 18:40 geantwoord

Dit is echt te gek voor woorden, er zijn in een periode van ruim 2 jaar wel 30 brieven de deur uit gegaan.
De klacht is nog steeds niet opgelost, ook niet na wel degelijk contact te hebben gehad met de klanten service, waar een medewerkster zei dat we idd gelijk hebben waarna de volgende vandaag weer melden zich erin te zullen verdiepen.
Wat nou opgelost?
woensdag wordt er weer contact met ons opgenomen!
Klacht is dus NIET opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie.69