Klacht: Hoe kan ik contact op nemen met het Amsterdam International Mail Center?

op 24 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hi,

Ik heb eerder vandaag een berichtje naar UPS gestuurd omdat ik verward was in welk bedrijf mijn pakketje in handen genomen had, gelukkig hebben ze me vriendelijk verwezen dat het bedrijf USPS over de levering ging aangezien het pakketje uit Amerika moest komen.

Vervolgens ben ik met mijn traceer code (LZ412636869US) naar de USPS site gegaan en daar werd aangegeven dat hun het pakketje bij het Amsterdam International Mail Center word vast gehouden en dat ik, de geadresseerde daar nog op de hoogte gesteld van moet worden.

Nu vraag ik mij dus af wanneer ik hier verdere informatie over krijg? Of met wie ik het beste contact kan opnemen over de status van mijn pakketje?

Mvg, V R.

Duidelijkheid over de status en locatie van het pakket, eventuele track & trace code zodat ik hier op de hoogte van kan blijven.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 oktober 2017 om 17:06 geantwoord

Geachte mevrouw Reijn,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag wil ik dit toelichten.

Wanneer u uw pakket volgt via de buitenlandse code dan is de informatie soms wat onduidelijk. De Nederlandse barcode van dit pakket is 3SEBEL4241224 en ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald op een postkantoor bij u in de buurt.

Mocht u in de toekomst uw pakketten uit het buitenland zelf kunnen traceren en willen omzetten naar een Nederlandse barcode dan kan dit hier;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door VirusInfekt