Klacht: Door fout in factuur, 50 euro extra afgeschreven

op 08 november 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Meerdere malen kreeg ik een mail met herinnering van betaling en daarbij stond vermeld:
Als je onlangs je laatste factuur hebt betaald, kun je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Ik had al mijn artikelen geretourneerd dus ik liet de mail voorbij gaan. Toen kreeg ik opeens extra kosten erbij (13,50). Toen heb ik contact opgenomen, en ben ik met de medewerkster erachter gekomen dat het een fout van HM was. Ze hadden hetzelfde referentienummer van verschillende bestelling hetzelfde gemaakt waardoor het verwarrend was en niet duidelijk over welke bestelling het ging. Vervolgens heb ik de overige verschuldigde kosten betaald. Nu krijg ik alsnog een mail dat ik nogmaals € 53,61 moet betalen. Terwijl het allemaal afgehandeld was.
Ik ben echt vaste klant van HM en koop er veel kleding. Maar om klanten wordt niet gegeven heb ik gemerkt en zulke fouten kan je als zo’n groot bedrijf niet maken.

Als HM Hennes Mauritz GBC AB haar opeisbare vordering intrekt en mij met rust laat, want ik heb alles al betaald.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ocup