Klacht: H&M postorderbedrijf

op 17 oktober 2011 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik was in het verleden zo vriendelijk om voor een overbuurmeisje een bestelling van het postorderbedrijf van de H&M aan te nemen op mijn adres. De bestelling was dus eigenlijk een vriendin van mijn dochter die zei dat geen pakjes meer mocht bestellen maar dat ze mij op het adres alles zou terugbetalen. In de veronderstelling van een viendendienstje heb ik het toegelaten echter eersdaags kwam ook de rekening op mijn adres van 15 euro. In angst voor de deurwaarder heb ik die betaald en mijn dochter opgedragen het geld van het buurmeisje terug te vragen. Dat geld kwam niet en kennissen zeiden al dat ik dat ook niet zou terug krijgen want het [postorderbedrijf stuurt niets meer op een adres waarvan de besteller in gebreke is gebleken met betalen. Een maand later kwam er weer een pakje; ik heb dit teruggestuurd met de opdracht aan de postbesteller te retouneren als fout geadresseerd. Ik heb dit pakje niet aangenomen echter een week daarop kreeg ik een rekening van vijf euro. Ik heb het postorderbedrijf openheid van zaken gegeven en erbij geschreven dat ik op de eerste acceptgiro al heb geschreven dat ik geen pakjes meer op dit adres wil!!! Nu ze toch dit tweede pakje hebben gestuurd vind ik dat ze de administratieve kosten aan zichzelf en hun geldgierigheid te danken hebben. Iemand die op een betalingsopdracht schrijft dat hij geen pakjes meer wil op het adres spreekt tenslotte klare taal. Waarom is dit genegeerd?? De veronderstelling dat het postorderbedrijf niet checkt op woonadres slaat me lam want eigenlijk mag nu iedereen bestellen op mijn adres. Ik heb dan ook in de brief copie van bewijs ingesloten dat alleen ik en mijn dochter met kaart van onze ziekenfondsverzekering waarop woonadres genoteerd is bijgesloten. Wanhopig hoop ik dat het overbuurmeisje die zeer impulsief is en in die toestand niet het vermogen beschikt om naar een ander te kijken (haar verhalen leidden een eigen leven) haar bestellingen staakt. Ik heb het ook al gevraagd aan haaar maar zij houdt vol dat het pakje niet aan mijn adres gericht was…..Mijn dochter vind het wel erg voor als zijzelf nou iets bestellen wil maar ik wil geen enkel pakje van niemand meer op mijn adres.

Blokkeer mijn adres voor het bezorgen van pakjes, alsjeblieft.
Als er wanbetaald is door een klant schrap dan de klant op naam uit jullie niet op adres. Staat er bij de eerste betaling vermeld geen pkjes meer op dit adres dan noteer het neem het serieus een postorderbedrijf is geen geldmachine; je hebt met mensen te maken. Adres kun je veranderen identiteit en een naam niet. Ik wil dat de schuld van administratieve kosten geschrapt worden, geen deurwaarder die de schuld vermenigvuldigd. Ik heb van jullie nog geen brief terug gehad na een week, ik vind dt slecht. Geef dan antwoord. eigenlijk wil ik ook de eerste betaling die ik niet terug want mijn adres is misbruikt.

Alle klachten die gemeld zijn door elisabethmathea