Klacht: H&M pakket verdwenen..

op 23 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31 mei een bestelling bij de H&M gedaan, deze is op 2 juni aangeleverd bij Post NL. Vanaf dat moment is het wachten, Post NL is telefonisch niet bereikbaar vanwege de drukte door Pinksteren. Op 8 juni contact gehad via de chat van Post NL, mevrouw gaf aan dat het pakket onvindbaar is (?) en dat ik contact met H&M moet opnemen en dat zij alleen een onderzoek kunnen instellen als verzender.. Waar het dus op neer komt is dat ik mijn pakket kwijt bent en opnieuw moet bestellen (sommige artikelen zijn uitverkocht of niet meer afgeprijsd omdat een actie is afgelopen dus verzendkosten), H&M pas na 10 werkdagen wat kan doen en dus kan fluiten naar mijn bestelling.. Dit is overigens niet de eerste keer dat Post NL wat kwijtraakt (ook zakelijk post gaat veel mis..)

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket wordt gevonden door Post NL of enigszins de extra kosten die ik nu moet maken vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juni 2017 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Yang,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Zoals mijn collega reeds heeft aangegeven kan alleen de afzender een onderzoek bij ons instellen. Dit omdat de afzender onze opdrachtgever is voor het verzenden van het pakket. Ook alleen de afzender heeft recht op een eventuele vergoeding. Ik wil u dan ook verzoeken om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door l.yang