Klacht: Hier nog een sprintplan gedupeerde!!

op 17 november 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Ik heb 5 jaar elke maand geld ingelegd, door verkeerd ingelicht te zijn geweest door een van uw tussenpersonen. Om het wat beter te hebben op mijn oude dag, werd me gezegd. Ook heb ik U Aegon een aangetekend schrijven gestuurd, 5 weken geleden. Ik krijg gewoon helemaal geen antwoord van uw kant terug. Vandaar via deze weg.

Ik wil graag mijn inleg terug + wettelijke rente.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste mevrouw Aukje Olsthoorn, Uw klacht hebben wij op per brief ontvangen op 24 oktober. Door de hoeveelheid verzoeken is de verwerkingstijd erg lang. De termijn kan langer zijn dan 8 weken. Zodra wij meer informatie hebben, ontvangt u van ons een reactie. Vriendelijke groet, Paula Aegon Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 09 december 2016 om 09:40 geantwoord

Beste mevrouw au,

De betreffende afdeling heeft inmiddels uw klacht met betrekking tot uw Sprintplan behandeld. De reactie op uw klacht is per brief naar u onderweg. De verwachting is dat u deze brief vandaag of morgen ontvangt. Deze klacht geef ik bij deze de status opgelost.

Michiel
Aegon Webcare

Bericht van

1 jaar geleden - Beste mevrouw Olsthoorn, Ik vind het erg voor u dat uw moeder in het ziekenhuis ligt. Ik begrijp dat de situatie rondom het Sprintplan dan niet meehelpt. De brief die is verstuurd geeft inhoudelijk antwoord over de Sprintplan-zaak. Als u een klacht hebt over onjuistheden in de brief, kunt u uw klacht richten aan het post- of e-mailadres dat in de brief staat. Als u een klacht hebt over de afhandeling van de zaak, kunt u uw klacht richten aan het Kifid, omdat Aegon niet afwijkt van haar standpunt. U bereikt het Kifid via www.kifid.nl. Vriendelijke groet, Marleen Aegon Webcare

Heeft op 12 februari 2018 om 03:02 geantwoord

Er is nog niets opgelost!!! Ik heb niets ontvangen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door au