Klacht: Hi komt zijn afspraak niet na ivm opzegging abonnement.

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

op 24 december 2010 wilde ik het abonnement van de GSM van mijn dochter opzeggen. Er werd een nieuw aanbod gedaan en er moest wel gelijk aangegven worden of dit accoord was. Leek eerst aardig maar na een beetje narekenen was het toch niet veel bijzonders. Op 27 december heb ik wederom de klantenservice gebeld en na een half uur durend gesprek waarbij alle gegevens gecontorleerd waren is het abonnement toch opgezegd. Binnen 20 werkdagen zou ik bericht krijgen. Na 20 werkdagen en geen bericht dus toch maar weer gebeld met de klantenservice. Dit keer 11 minuten aan de lijn gezeten en kreeg als antwoord dat de opzegging niet uitgevoerd was, maar een wijziging had plaatsgevonden en dat schijnt niet samen te kunnen met een opzegging. Er is opnieuw een opzegging invoerd (zeggen ze) en dan wel een maand later. Dus via een klachternformulier gereageerd op de gang van zaken. Daarop krijg ik diverse mail van de klantenservice die het zelf niet begrijpt. Hun reactie: Er is een verlenging van mijn abonnement geannuleerd, maar er is geen opheffingsverzoek gedaan. Dit terwijl er duidelijk is aangegeven dat het abonnement beeindigd zou worden.

Gewenste oplossing

Dat het alsnog opgelost wordt. Ik heb op tijd opgezegd en aan alle voorwaarden voldaan. Einde contractdatum is einde contractdatum!
Doordat een medewerkster van de klantenservice nagelaten heeft om de juiste handelingen te verrichten moeten ze niet het probleem terugschuiven naar de klant.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 28 januari 2011 om 12:36 geantwoord

Geachte meneer van Veen,

na aanleiding van ons telefonisch contact kan ik u vertellen dat uw teveel betaalde kosten worden verrekend met de laatste rekening.
Ook kan ik u mededelen dat het abonnement per 25.02.2011 word beëindigd en u hier tussen 11.02 en 25.02 schriftelijk bericht van krijgt.

ik ga er vanuit dat de klacht zo is opgelost en zal daarom de klacht sluiten.

Afra KPN Webcare specialist

Reactie van de melder van de klacht Ed@

7 jaren geleden - Klantenservice van Hi heeft gereageerd en de klacht wordt alsnog opgelost. Er zal een correctie plaatsvinden op de eindbetaling. Dat is dan toch wel weer netjes.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Ed@

Alle klachten die gemeld zijn door Ed@