Klacht: Hi

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou een pakketje ontvangen woe maar toen was ik niet thuis.. de bezorger had een briefje in de postbus gezet met erin dat het vrijdag afgeleverd wordt. Maar ik heb nogsteeds niks ontvangen…hoe lossen we dit op??

Ik wordt blij.. als jullie zo snel mogelijk met een oplossing komen. Groetjes

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan uw zending nog steeds niet ontvangen te hebben. Ik kijk graag mee naar uw zending en zou dan de traceercode willen ontvangen. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 13:58 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Reshma_88@live.nl