Klacht: Het zogenaamd niet thuis zijn

op 08 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het komt zeer regelmatig voor dat de klant, wij dus niet thuis zijn.
Zo ook vandaag 07-04-2020.
Zijn met zijn drieen thuis zien de DHL auto stoppen, iets afleveren aan de overkant en weg is hij weer.
Hij is helemaal niet aan de deur geweest.
Dit gebeurt dus regelmatig.
De zending kwam uit Belgie.
Als het in Nederland bezorgt wordt bij een bedrijf dat levert door DHL koop ik er niet eens.
Zo slecht is de bezorging door DHL.

Als ik mijn pakket geleverd krijgt volgens afspraak.
En DHL eens goede bezorgers op weg stuurt.
En ook eens een duidelijk adres op hun pagina zet waar je klachten in kan dienen. b.v. zoals bij Post NL

08-04-2020
En ze reageren nergens op

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 april 2020 om 13:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u een onterechte niet-thuis melding heeft gekregen. Dit lijkt mij natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor! U geeft ook aan dat u het vaker heeft meegemaakt. Ik zie echter maar 1 zending op uw adres. Ik begrijp wel dat u baalt dat het pakket niet direct geleverd is, vooral omdat u gewoon thuis was. Heel vervelend natuurlijk! Ik denk dat de chauffeur een vergissing heeft gemaakt en dat het vandaag gewoon goed komt. Mocht het vandaag weer mis gaan, neem dan direct contact met ons op. Wij houden graag bij hoevaak dit soort zaken mis gaan.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Roos
Webcare DHL Parcel

Heeft op 08 april 2020 om 19:06 geantwoord

In het verleden.
Belsimpel konden jullie het adres niet vinden, deze huizen staan er pas 56 jaar.
Bol.com Pakketje kwijt 15 Dagen op gewacht.
Douglas 14 dagen voor de kerst iets besteld na de kerst geleverd.
Deze dingen werden door de bedrijven allen op tijd verstuurd.
Tenslotte waar kan ik bij jullie een klacht indienen.
Dus zeker niet tevreden, jullie gaan maar van 1 klacht uit zonder nadere toelichting te vragen.

Ton Elshout

Alle klachten die gemeld zijn door Lieve.Ton