Klacht: Het wordt er steeds erger

op 23 juli 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Bestellingen kloppen haast nooit meer. Bij thuis komst missen er uit 2 dingen en de friet is koud. Als je ze belt krijg je een onbeschofte en onbegripvolle medewerker aan de telefoon. Je mag dan de volgende bezoek een GRATIS menu of dat wat je besteld had, maar zeg nou eerlijk.. Je durft dan toch niet meer daar naar toe te gaan.
Als je ter plekke ontdekt dat je bestelling niet klopt gaan ze in tegenstrijd dat daar soms tot grote ruzies lijdt. En dan staat er hieronder nota bene vermeld dat je nette tekst en geen schuttingtaal of scheldwoorden mag gebruiken. Zeer triest, want klantvriendelijkheid van personeel is erg ver te zoeken tegenwoordig bij kfc. Jammer, want voor de rest is het een zeer nette restaurant.

Als ik echt vriendelijk geholpen wordt door vriendelijk en vrolijk personeel dat ook nog een begripvol is en echt weer hoe hij/zij met vriendelijke klanten moet omgaan ipv sjagarijnig en niet gemotiveerd achter de kassa staat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jiocharana