Klacht: het voor liegen van klanten

alesie op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was niet thuis heeft de postbezorger een kaart in mijn bus achtergelaten
met de thuis of barcode KG52810922 gebeld met post nl pakket is gesorteerd
voor return omdat postadres onbekend was al ben ik een koe hoe kan postbezorger aan mijn deur komen en een brief achterlaten en dan mijn adres onbekend wat voor rotzooi is dat als mijn pakket niet terecht komt breng ik dit zaak kassa en de volks krant

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden over de gang van zaken als ik mijn pakket krijg dan pas
ben ik misschien tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 maart 2021 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/ meneer,

Uit uw e-mail begrijp ik dat uw pakket onterecht is teruggezonden naar de afzender. Ik kan mij voorstellen dat u hierover verbaasd bent. Mijn excuses hiervoor.

Om herhaling te voorkomen, zullen we intern onderzoeken waarom uw zending retour is gekomen. U krijgt hierop geen terugkoppeling, maar deze kwestie zal wel gebruikt worden om onze interne processen te verbeteren. Ik raad u aan de afzender: onze opdrachtgever, te contacteren voor eventuele vervolgstappen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door alesie