Klacht: Het verzinnen van gegevens

op 22 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben beschuldigd van het niet betalen van mijn energie rekening,maar ik heb bewijzen dat het niet zo is .Daarna hebben ze gesjoemeld met gegevens.Ik heb ze dat netjes verteld[normaal]en nu krijg ik geen antwoord meer.Zijn dat de gerechts-dienaars die zo eerlijk zijn!

Gewenste Oplossing:

Normaal antwoord geven op mijn vragen,

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 augustus 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vandaag hebben wij een brief per email verzonden aan de klager met betrekking tot deze klacht. Wij hebben de klager verzocht om de aanvullende informatie, waarover de klager schrijft. Het misverstand omtrent het gebruik van gegevens hebben wij toegelicht. Er is geen sprake van onjuistheid, maar wij begrijpen de onduidelijkheid.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door H L