Klacht: Het vervoerders bedrijf heeft mijn wasmachine defect geraakt

op 01 februari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht van Samsung, ik heb 5 wasmachines geruild met diverse klachten, volgens samsung is mijn wasmachine defect, we hebben alle stappen gedaan. maar samsung zegt je moet deze omruilen, voor een andere, ik heb wettelijk gezien 2 week winkel garantie, coolblue zegt dat ik geen wasmachine meer mag, en ik moet. Deze retouren en krijg mijn geld terug. dat wil ik niet ik wil gewoon een goeie wasmachine, de zelfde maar beter bezorgd waar staat dan die 30 dagen dan voor?

Als ik gewoon de wasmachine kan omruilen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

8 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Nierman, Wat ontzettend jammer om te vernemen dat wij na 5 keer omruilen de wasmachine niet naar wens is. Je hebt op 8 januari bij ons een Samsung wasmachine besteld. Je kunt inderdaad gebruik maken van de 30 dagen bedenktermijn waarin je een aankoop kunt omruilen voor hetzelfde of een ander product. Daarnaast is het ook mogelijk om het product te retourneren zodat wij het aankoopbedrag kunnen uitkeren. De eerste retourmelding hebben wij op 22 januari ontvangen. Het product is omgeruild voor hetzelfde model. 25 januari kregen wij de melding dat de Eco Bubble-functie niet naar behoren werkt. De wasmachine werd weer omgeruild voor een nieuw model. We hebben ook gezien dat de verkoopprijs is gedaald. Daarom hebben wij het prijsverschil direct op jouw rekening teruggestort. 26 januari hebben wij de melding gekregen dat de wasmachine erg veel trilt tijdens het centrifugeren. Gezien de 30 dagen bedenktermijn nog loopt is wederom de wasmachine omgeruild. Na enkele omruilingen is het verzoek op 29 januari bij ons binnen gekomen voor een omruiling voor een andere Samsung AddWash wasmachine. De reden van deze omruiling is bij ons niet bekend. Na de levering van het ander model bleek de machine wederom veel lawaai te maken. Toen is de Samsung AddWash op 1 februari omgeruild voor een nieuw exemplaar. Echter kregen wij op dezelfde dag al een nieuwe melding dat ook de Samsung AddWash wasmachine onwijs veel trilt. Vandaag 2 februari wordt alsnog een nieuw exemplaar geleverd. In totaal hebben wij binnen een periode van 30 dagen 6 omruilingen laten plaatsvinden. Normaliter zijn de voorgaande klachten na 1 of 2 omruilingen verholpen. Het is mogelijk dat de ondergrond waar de wasmachine wordt geplaatst niet gelijk. Hierdoor kan een machine meer geluid maken. Daarnaast is het ook mogelijk dat dit het geluidsniveau is van de 2 modellen wasmachines die je in huis hebt gehad. Wij willen jou erop attenderen dat wij na 5 omruilingen hebben aangegeven dat er geen omruiling meer zal plaatsvinden. Toch hebben wij een allerlaatste uitzondering gemaakt voor een 6de omruiling. Mocht je na de levering van vandaag wederom een omruilverzoek indienen, dan kunnen wij enkel het product ophalen en het aankoopbedrag crediteren. Na meerdere omruilverzoeken binnen 30 dagen is gebleken dat wij geen product kunnen leveren die aan jouw wensen voldoet. Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Uiteraard hopen wij dat het nieuwe exemplaar naar behoren zal werken en aan alle verwachtingen zal voldoen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht smokeytess1977

8 maanden geleden - Het is opgelost de wasmachine die omgeruild is werkt perfect en trilt niet ik ga deze klacht in trekken

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 12 februari 2018 om 22:19 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Nierman,

Hartelijk dank voor je reactie. Wij zijn blij om te vernemen dat de klacht inmiddels is opgelost! Wij vertrouwen er dan ook op dat we dit vervelende en onbedoelde hoofdstuk kunnen afsluiten.

Mocht je opnieuw iets tegenkomen waarbij onze hulp nodig is, laat dat dan gerust weten!

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door smokeytess1977