Klacht: het versturen van brandbrieven.

op 13 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had een bestelling geplaats voor een product van de firma Joekel.
Deze bleek niet naar wens te zijn om dit terug te sturen is een onmogelijke weg er wordt op geen enkele aan gegeven waar ik het naar toe moet sturen, Uiteindelijk kom ik na veel zoeken en bellen te recht ergens op een adres in engeland heb het product middels retour gestuurd hopelijk dat het goed aankomt..heb het via track en trace gedaan..zodat ik toch een bewijs in handen heb voor het geval ze me weer aanmanen..
mvgr..a.v.s

Gewenste Oplossing:

zeer ontevreden..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. Smit,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door 2jkl999999999999001221