Klacht: het systeem bijwerken

op 06 oktober 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn laptop laatst losgekoppeld van school aangezien er geen garantie meer opzat. Nu is mij laptop al 5 uur bezig met het systeem bijwerken en nog steeds bij 1%.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn tablet weer normaal kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 week geleden - Geachte Noemiepannekoek Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw tablet niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Noemiepannekoek