Klacht: Het slechtste personeel van de hele transportwereld.

op 24 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht betreft eigenlijk een heleboel klachten.
Dhl heeft als gewoonte om bij ons te weigeren het pad op te rijden.
Ik zit dan keurig netjes te wachten en dan komt de mededeling dat ik niet thuis was. De volgende dag gebeurd dan hetzelfde. Steeds moet ik naar de webshops om te klagen en dan wordt het meestal uiteindelijk wel een keer bezorgd.
Ik krijg dan ook steeds briefjes dat ik het maar op een servicepunt moet gaan afhalen. Het punt is alleen dat als ik daartoe in staat was ik niet online zou kopen maar direct naar een winkel gaan om mijn spullen direct te kopen, maar dat kan ik helaas niet.
Bovendien,….waarom zou ik het moeten afhalen als ik er gewoon voor betaald heb om te laten bezorgen, en ik gewoon zit te wachten.
Als ik met DHL bel dan krijg ik mensen aan de lijn die het zogenaamd helemaal met me eens zijn. Toch verandert er niks.

Ik bestel veel online en er is niet één bedrijf die deze problemen geeft.
Allemaal komen ze gewoon het pad op rijden behalve DHL. Iedere keer weer.
Schande!

Als mijn bestellingen gewoon door de eerste chauffeur wordt aangeboden en ik niet drie dagen thuis moet blijven om een pakket te ontvangen.
Als de chauffeurs tenminste zo eerlijk zijn om aan te geven dat ze het pad niet op willen rijden in plaats van te zeggen dat ik niet thuis was.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 juli 2017 om 14:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur wel een kaartje heeft achtergelaten, maar niet heeft aangebeld omdat hij/zij niet uw pad op rijdt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 24 juli 2017 om 19:58 geantwoord

Uw oplossing heeft dus wederom niet het gewenste resultaat gehad.
Voor de derde dag op rij was ik aan huis gebonden en wederom heeft de chauffeur aangegeven dat ik niet thuis was.

Dus \"NEEN\" ik ga niet akkoord met de geboden oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Leen Strijk

4 maanden geleden - Inmiddels dinsdag avond. Ik heb dus vrijdag, zaterdag, maandag en vandaag voor niks zitten wachten op DHL. Allemaal voor één en hetzelfde pakket. De klacht is doorgegeven door een DHL-medewerkster hier en diverse keren door de webshop waar het artikel is gekocht. Vier dagen wachten op een bezorger die ronduit weigert te bezorgen op een grindpad. Het is gewooonweg te gek voor woorden. Ik zou zeggen goed zo DHL, ga vooral zo door, uiteindelijk zullen uw klanten het oppikken.

Alle klachten die gemeld zijn door Leen Strijk