Klacht: Het oversluiten van een nieuw contract biedt u vele voordelen en is zelfs voor u goedkoper en daarbij ontvangt u zelfs de gratis “Magic Pro”!

op 26 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte ziggo klantenservice,

In februari jl werd er door u voorgelegd en met mij afgesproken, dat ik per maand minder zou gaan betalen voor de levering van uw diensten door een nieuw abonnement bij u af te sluiten i.c.m. de Magic Pro.
Hoe komt het, dat u ondanks deze gemaakte afspraken, nu toch de rekeningheffing voor mij heeft doorgezet terwijl wij mondelinge / telefonische en zowel schriftelijke afspraken maakte?
Daarbij komt ook nog bij, dat ik sinds begin mei verblijf in het buitenland en geen enkele MB telefoon, televisie en internet van u heb afgenomen!

Graag ontvang ik een reactie uwerzijds die aansluit en passend is op de door ons gemaakte afspraken, daar ik NU van plan ben een klacht tegen uw organisatie in te dienen bij RADAR en zo nodig hierop aansluitend de Ombudsman.

In afwachting van uw reactie tekenen wij namens Stichting White Summer Energy,

Angélique de Kruif – Raad van Bestuur
Bazillehof 132
1628 XD Hoorn

c.c.: voorzitter
Stichting RADAR
Ombudsman

Als u uw gemaakte afspraken eens nakomt en er inderdaad voor zorg draagt dat ons abonnement voor de lopende periode niet opgehoogd kan worden, maar dat wij daar ook nog een eigen keus in hebben kunnen maken door tijdig over te stappen naar een andere provider.
Daarbij komt ook nog dat uw installatiemedewerker ons liet weten dat u zelfs nu inzage heeft in ons kijk-gedrag.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door whitesummerenergy