Klacht: Het niet ophalen van een pakket voor de 2 e keer!!!!!!!!!

op 02 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een mail gekregen dat gisteren tussen 11.00 en 15.00 uur mijn pakket zou worden opgehaald . Ik heb gisteren om half vijf gebeld en er werd mij verzekerd dat ze het zouden ophalen . MAAR DIT IS DUS NIET GEBEURD VOOR DE 2e KEER .
GISTEREN IS ME VERZEKERD DAT HET PAKKET ECHT OPGEHAALD ZOU WORDEN. DUS NIET !!!! IEDERE KEER WORDEN ER LEUGENS VERTELT.
VANOCHTEND WEER GEBELD EN MOEST DUS WEER AFZENDER BELLEN MET 0900 NR. DIT KOST GELD ,!!!!!!!.
VERTELDE DE KLANTENSERVICE MEDEWERKER WIJ KUNNEN ER NIETS AAN DOEN EN BEL DE AFZENDER MAAR EN ANDERS MOET U HET PAKJE ZELF WEGBRENGEN. GAAN JULLIE NU OOK AL ZEGGEN HOE EN WAT IK MOET DOEN.
DEGENE DIE HET OP MOET HALEN MOET GEWOON ZIJN WERK DOEN.
HOORDE DAT ER VEEL PROBLEMEN ZIJN MET PAKJES OP HALEN IN AMSTERDAM.

IK BEN TEVREDEN ALS HET PAKKET WORDT OPGEHAALD OP DE DAG DAT ZE HET MOETEN DOEN.
WIL DE KOSTEN VAN DE 0900 NRS TERUG HEBBEN ZOWEL VAN JULLIE ALS HET BELLEN NAAR WEHKAMP.
EXCUSSES VAN DEGENE DIE HET PAKKET OPHAALT.
DAT IS HET MINSTE WAT JULLIE KUNNEN DOEN VOOR ALLE NARIGHEID.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:30 geantwoord

Beste Mark.m,

Ten eerste mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het ophalen van uw zending.

Ik vind het oprecht vervelend dat uw zending niet binnen de tijd is afgehaald. Vanuit het systeem zie ik dat uw zending helaas door overmacht is uitgesteld naar de volgende werkdag. Ik snap dat dit voor u enorm vervelend is, omdat u thuis zat te wachten.

Helaas konden de medewerkers van de klantenservice dit niet van te voren aanzien komen, vandaar dat ze u gemeld hebben dat de zending alsnog zou
komen.

Ik zie dat de volgende werkdag uw zending netjes binnen het tijdsvak is afgehaald.

Voor de gemaakte kosten t.a.v uw belkosten, kunnen wij u helaas geen restitutie verlenen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark.m