Klacht: het niet ontvangen van folders

joanmach op 10 oktober 2020 over Spotta in de categorie Reclame

al enige weken krijgen wij geen folders meer,o.a.A.H. VOMAR.DEKAMARKT, ACTION, deze zaten altijd in 1 plastic verpakking.

als deze weer elke week bezorgd worden!!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2020 om 11:22 geantwoord

2033416
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket niet hebt ontvangen. Fijn dat je dit aan ons laat weten. Wij als echte folderfans begrijpen als geen ander dat je graag voordeel wilt spotten.

Bezorger met vakantie
De vaste bezorger van jouw wijk is met vakantie geweest. Het is niet gelukt om een tijdelijke vervanger te regelen. Het goede nieuws is dat je vaste bezorger weer terug is. We gaan er vanuit dat je vanaf nu weer netjes de folders ontvangt.

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

joanmach

Heeft op 13 oktober 2020 om 13:29 geantwoord

mijn mening is tussen beide antwoorden gelegen. persoonlijk heb ik minder vertouwen in de bezorger!! met vr gr.joanmach

Alle klachten die gemeld zijn door joanmach