Klacht: Het niet ontvangen van belangrijke poststukken

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht inmiddels 2 a 3 weken op een tweetal belangrijke poststukken, een brief betreffende een verzekeringspolis en groene kaart van een nieuwe auto en een poststuk betreffende een fietsonderdeel (bout 6 cm).
Heb reeds herhaaldelijk afzender getelefoneerd en krijg steeds de mededeling dat de postukken al geruime tijd verstuurt zijn.

Wanneer ik deze tweetal poststukken heb ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Boosten, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze poststukken tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Ik kan niet voor u nakijken wat de reden hiervan is. Tevens zijn wij niet meer de enige postbezorger in Nederland. Ik wil u verzoeken om bij de afzender na te vragen of deze post via ons is verzonden. Als dit het geval is dan verneem ik dit graag van u zodat ik hier een melding van kan maken om de bezorging extra in de gaten te laten houden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Boosten, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Geachte heer Boosten,