Klacht: Het niet leveren van een product binnen de beloofde tijd

op 16 oktober 2016 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een fiets besteld die ik nodig had. Deze heb ik echter niet binnen de beloofde tijd ontvangen. Omdat ik de fiets nu echt nodig heb wil ik het geld terug. Van het geld ga ik in een echte fietsenwinkel een fiets kopen en nooit meer via dat stomme internet. Eens maar niet weer!

Gewenste Oplossing:

Als Mollie payments mij het bedrag van 288,00 EURO terugboekt ben ik geholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hou op