Klacht: het niet leveren van een pakketje

op 28 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 7juni jl wat onderdelen besteld op marktplaats en betaald aan die gene en hij heeft op 8juni jl op de post gedaan en hij heeft de track en trace code gegeven en die is. 3SDFU0005505780 en ik ging kijken op 9juni jl kijken waar het pakketje blijft en wat schept mij verbazing dat ik het volgens DHL geweigerd heeft en terwijl er niemand thuis is en ik heb tevens ook betaald voor dat pakketje , als iemand betaald voor een pakketje, die weigerd zoiets niet

Gewenste Oplossing:

ik wil weten wat er nu met dat pakketje gebeurd , en het liefst wil ik dat het pakketje gewoon geleverd word aan mij huisadres

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Rhea78
x