Klacht: Het niet leveren van een pakket

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou afgelopen vrijdag een pakket bezorgd worden – ging niet doortoen zaterdag – ging weer niet door en vandaag (maandag weer en het is er weer niet
Als ik bel wordt er meegeleefd maar er wordt niet gezegd of er iets mis is; heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden

Als ik het pakket ontvang

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Dwarswaard, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw pakket steeds lijkt te worden uitgesteld. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om de huidige status van uw zending en de stand van zaken te kunnen bekijken ontvang ik graag de TrackTrace code van het pakket. Mocht u de zending inmiddels toch in uw bezit hebben dan verneem ik dit uiteraard ook graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Leny Dwarswaard

3 maanden geleden - L.S. De TrackTraceCode is: 3SZGOZ526110271 Mevr. Dwarswaard

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Dwarswaard, Bedankt voor uw reactie met de 3S-code. Het is zeer spijtig om te zien dat het pakket telkens wordt uitgesteld. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als onze klant en opdrachtgever, een onderzoek opstarten. Aan de hand van het onderzoek zal er worden gekeken hoe het komt dat de bezorging van uw pakket wordt uitgesteld. Het pakket is voor vandaag opnieuw gesorteerd en hoop van harte dat het pakket uw adres vandaag zal bereiken. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 11:30 geantwoord

Geachte mevrouw Dwarswaard,

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Leny Dwarswaard