Klacht: Het niet kunnen bezorgen van een pakket.

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb begin november een pakket verstuurd naar talie. Aangetekend en verzekerd.Het pakket heeft 2 weken rond gezworven door Nederland en Duitsland en is nooit aangekomen in talie. ik heb gebeld met postnl. Er werd mij verteld dat het adres niet bestond. Onmogelijk zei ik, ik heb 2 weken ervoor ook een pakket verstuurd naar deze meneer en die is gewoon aangekomen. Volgende smoes van postnl was, u heeft het adres verkeerd opgeschreven. Ik zeg, ik heb foto\’s van de doos en daar staat het goed op geschreven dus deze smoes gaat niet werken. Het pakket was inmiddels bezorgt bij een sorteercentrum in Den Haag. Ik moest maar een klachtenformulier invullen en afwachten. Mijn klant begint inmiddels behoorlijk pist off te raken en wil zijn geld terug. Dat is mijn probleem wordt mij verteld door postnl. Vanochtend zie ik dat het pakket wordt bezorgt in Rotterdam. Dit is voor mij de andere kant van Nederland. Ik maar weer bellen. Ohhhh dan hebben wij de barcode verkeerd gescand. Ik zeg, dan zal het breekbare product wel kapot zijn nu naar al die omzwervingen door Nederland. Dan had u het maar goed moeten inpakken zeggen ze bij postnl. We zijn nu 4 weken verder en ik ben mijn best wel kostbare product, geld en mijn klant is het vertrouwen in mij kwijt. Postnl toont totaal geen empathie en komt niet met een oplossing. Het enige wat ze doen is proberen hun klant de schuld te geven.

We zijn inmiddels een week verder en nog niets gehoord van de post. Heb meerdere keren gebeld met de post en ze houden mij aan het lijntje. Ze stellen de oplossing steeds weer een aantal dagen uit. Ben nu een pakket kwijt en een klant kwijt. vergoeden van schade doen ze niet aan, en dat terwijl ik hem verzekerd heb verzonden. De post wil niets doen , terwijl ze het pakket gewoon in hun bezit hebben en opgeslagen in Den Haag. PostNL Geef mij mijn pakket terug!!!!!!

Ik wil de schade vergoed hebben en dat het pakket wordt bezorgd op het juiste adres. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik en mijn klant kunnen niet nog eens drie weken wachten op de uitslag van jullie önderzoek\".

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 11:37 geantwoord

Geachte heer van Emmen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind dit kwalijk om te vernemen en ik snap dat het niet prettig is om het onderzoek af te moeten wachten als u ook afspraken heeft met uw klant.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels bericht heeft ontvangen van onze onderzoeksafdeling en dat ze vandaag ook contact met u hebben opgenomen. Ik wil u dan ook vragen om dit verder af te handelen met deze afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin1969