Klacht: het niet krijgen van de mij toegezonden post

op 27 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al sinds ik hier woon vanaf 1982 heb ik problemen met het krijgen van de aan mij geadresseerde post. Het meeste laat ik nu als het kan via de mail komen , maar voor andere zaken kan dat dus niet zoals de belastingdienst. ik ben in het verleden al tig keren naar het post verdeel centrum geweest toen dat nog in Weert zat, eerst bij Hr Schoolmeester en daarna bij Hr hendrikx, dan ging het weer even goed en daarna weer mis. Er werd de laatste jaren hier de post bezorgd door een jonge vrouw van de Dillenburg, in die tijd heb ik nooit !!! klachten gehad, nu is zij weer vervangen door een oudere man en ik mis nu weer steeds post en dan heb ik het over post waarvan ik weet dat ik ze niet gehad heb, omdat ze mij dan een herinnering via de mail stuurde omdat ik de rekening niet betaald had die met de post was verstuurd, nu zit ik dus weer op een belastingbrief te wachten die hier voor 12 mei had moeten zijn, niet dus.!!! en nu heb ik het nog niet over de post waarvan ik niet weet dat ik ze mis. Ik vind dit heel erg ik slaap er s nachts niet meer van ik heb al zo vaak een klacht ingediend en om een gegeven moment word je er zo moe van omdat er dus weinig veranderd in al die jaren. Deze nieuwe postbode doet zijn werk volgens mij echt met tegenzin, dat straalt hij ook helemaal uit. Jammer dat ze steeds bezorgers verplaatsen naar andere wijken, waarom ??

IK zou al heel tevreden zijn als ik de aan mij geadresseerde post gewoon in mijn brievenbus bezorgd krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres al lange tijd niet goed verloopt. U geeft aan dat u regelmatig post mist. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Wel wil ik graag een klacht voor u doorgeven om de bezorging in de gaten te houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Van welke afzender(s) (naast post van de Belastingdienst) mist u momenteel poststukken en wat zijn de verzenddata? Weet u ook welke datum het poststuk van de Belastingdienst is verstuurd? - Hebben de afzenders aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verzonden en niet via een andere bezorgdienst?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 27 mei 2020 om 09:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 27 mei 2020 om 18:23 geantwoord

Hoe kan ik u informatie leveren als ik niet weet wat ik mis, pas als ik een aanmaning of herinnereing krijg en die bereikt mij wel, kan ik pas zeggen wat ik mis, in twee weken tijd 1 poststuk op mijn naam binnen gekregen van tommy teleshopping puur reclame, dus ik kan u helaas niet binnen een paar luttele dagen zeggen wat ik mis.

Alle klachten die gemeld zijn door SMGJ Janssen