Klacht: Het NIET bezorgen van een brievenbuspakje

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,

Op 27 mei 2021 heb ik een brievenbuspakje verstuurd met Barcode
3SKABA937455954 naar
Eerste Weteringplantsoen 2 C
1017 SJ Amsterdam

213795 27-05-21 16:29 2137 9500 0002 3707

Daar moest ik € 4,60 voor betalen.

Tot mijn stomme verbazing lag het vanmiddag,2 juni 2021 in MIJN postbus.

Hoogachtend, Henk Hendrikse

Gewenste Oplossing:

Ik wil restitutie van het geld of alsnog het pakket kunnen verzenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2021 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard niet fijn dat u deze zending retour heeft ontvangen. Ik snap inderdaad dat u deze kosten graag terug wil. Helaas kunnen hier geen privé berichten geplaatst worden, waardoor ik u aanraad om even contact met ons op te nemen via onze website of Social media. Dan kan u via dat contact uw Iban gegevens sturen, zodat wij u kunnen helpen om deze kosten vergoed te krijgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hendrikse