Geboden Oplossing:
Geachte heer Swevels,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat het pakket niet binnen het aangegeven tijdvak bij u bezorgd is. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.
Het tijdvak dat u krijgt te zien is een indicatie die gebaseerd is op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden is het mogelijk dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven, u kunt dan bijvoorbeeld denken aan wijzigingen in de route, drukte in het verkeer of de hoeveelheid te bezorgen pakketten. Mocht dit elke keer erg afwijken, dan zal het tijdvak voor uw adres na verloop van tijd automatisch aangepast worden.
Mocht u daarnaast contact met onze klantenservice op willen nemen, dan kunt u de diverse contactmogelijkheden vinden via https:www.postnl.nlklantenserviceConsument. De mogelijkheden worden zichtbaar nadat u een keuze voor een onderwerp heeft gemaakt.
Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL