Klacht: het niet bezorgen binnen de tijd die is door gegeven

nico swevels op 13 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zit op een pakje te wachten het zou bezorgt worden tussen 14.00 en 16.30 en dat is niet gebeurd dit kost mij wel twee en een half uur van mijn werk en je kan post nl niet bellen

Gewenste Oplossing:

zodra het in de tijd bezorgt word die er voor word aangegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 april 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Swevels,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat het pakket niet binnen het aangegeven tijdvak bij u bezorgd is. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Het tijdvak dat u krijgt te zien is een indicatie die gebaseerd is op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden is het mogelijk dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven, u kunt dan bijvoorbeeld denken aan wijzigingen in de route, drukte in het verkeer of de hoeveelheid te bezorgen pakketten. Mocht dit elke keer erg afwijken, dan zal het tijdvak voor uw adres na verloop van tijd automatisch aangepast worden.

Mocht u daarnaast contact met onze klantenservice op willen nemen, dan kunt u de diverse contactmogelijkheden vinden via https:www.postnl.nlklantenserviceConsument. De mogelijkheden worden zichtbaar nadat u een keuze voor een onderwerp heeft gemaakt.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door