Klacht: Het niet berzorgt van mijn Pakket Code RN356672080NL van 7/08/2017 na KIGALI -RWANDA

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij deze wilde ik u informeren dat tot nu mijn pakket dat ik via Jumbo te Hoogeveen – TAMBOUR is niet aangekomen.

Ik vezoek u me te helpen. Dat document was zeer belangrijk..

Met vriendelijke greoten

Alphonse K. NKUBANA (Dipl.Ing.)
Jan Dekkerstraat No.1
7902JG Hoogeveen
Tel. 0613792690
E-mai: tubane2015@gmail.com

Ik verzoek dat een bevesting van bewijsstukken krijg dat het pakket is bij de ontvanger geleverd worden (Ombudsman te Kigali/Rwanda

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 19:14 geantwoord

Geachte heer Kubona,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag bevestiging ontvangt dat de aangetekende zending is aangekomen in Rwanda. Graag reageer ik op uw bericht.

Rwanda ondersteunt ons trackingsysteem niet, waardoor het niet mogelijk is om een handtekening voor ontvangst te ontvangen. Als u er zeker van wil zijn dat de aangetekende zending is aangekomen, kunt u contact opnemen met de geadresseerde. Volgens de statusupdates in Track&Trace is de aangetekende brief op 12 september bezorgd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door tubane2015