Klacht: Het negeren van klacht defecte Sony televisie!

op 16 december 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 november ging opeens mijn Sony TV. van 820,/ euro, net na de garantie periode van twee jaar defect! Hadden televisie in september 2015 gekocht bij Maxwell te Panningen. Deze firma is overgenomen door EP. Tummers uit Panningen! Volgens Consuwijzer en Consument en klacht zijn zij wel degelijk verantwoordelijken is er een ondeugdelijk product geleverd! Zij moeten het euvel repareren of de defecte tv. omruilen tegen een nieuwe tv. Op advies van Consuwijzer en consument en recht, nadat ik al diverse mails gestuurd had met mijn klacht naar EP.Tummers, jl. een aangetekende brief gestuurd. Helaas ook hier geen reactie op!

Gewenste Oplossing:

EP. Tummers contact met mij opneemt en zorgt dat of, de televisie word gerepareerd, of er een nieuwe geleverd word! Verder wil ik een dikker veronderschuldiging voor het negeren van mijn mailing en het niet contact opnemen met mij!

Alle klachten die gemeld zijn door Wiel15963