Klacht: het juiste adres

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

alweer dik 2 weken geleden is er in opdracht van sneakers.nl een schoenendoes op een verkeerd adres geleverd deze is dood leuk in ontvangst genomen,sneakers .nl en jullie beschouwen dit als een afgedane zaak, maar ik weet niet op welk adres er is geleverd en er werd geopperd dat ik de bestelling verder maar zelf moet ophalen WWAAR DAN!!!!!,ik heb van niemand niks ontvangen,als straks de rekening komt trek ik jullie mee voor de rechter,

begrijp dat deze bestelling jullie nog meer geld gaat kosten,maar het word tijd dat ik daadwerkelijk mijn bestelling geleverd krijg,en dat ga ik niet voor jullie doen,,neem nou een post nl,verdomd die kan mijn deur wel vinden,,ik wil van jullie horen welk nummer en welke styraat hebben jullie verkeerd geleverd want ik ben ook nog niet klaar met die gene die heeft ontvangen en tot op heden zichzelf nog niet bekend heeft gemaakt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:44 geantwoord

Beste heer Koldewijn,

Vervelend dat het pakket niet bij u is aangekomen. Het onderzoek loopt echter nog, de zaak is nog niet afgedaan. Zodra er meer bekend is zal Sneakers.nl u laten weten hoe het opgelost gaat worden of u krijgt het pakket alsnog aangeboden.

Ik ga er van uit dat het spoedig opgelost gaat worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door rob koldewijn