Klacht: Het interesseert ze totaal niet of het pakket aankomt of niet.

op 04 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 september een pakketje gestuurd naar het buitenland met een horloge dat een ver familielid (kind) bij ons vergeten was (CC065826268NL). Hierbij wat er allemaal mis is gegaan:
1. Pakket deed er geen 12 dagen over om in land bestemming aan te komen, maar ruim anderhalve maand (pas 20 oktober),
2. Trace & Tracking geeft vanaf dat moment geen informatie meer.
3. Pakket is nooit aangeboden aan geaddresseerde (wonen in appartement met portier die alle post aanneemt)
4. Volgens Klantenservice is het pakket op een gegeven moment zonder aangeboden te zijn aan de geaddresseerde weer retour gegaan naar Nederland.
5. Aangekomen in Nederland heeft PostNL begin december (tegen mijn instructie aan klantenservice in) het pakket NOGMAALS verstruud aan Brazilie.
6. Aankomst pakket in buitenland onbekend.
7. Pakket wederom niet aangeboden, maar direct retour gestuurd naar Nederland
8. Pakket wordt bij mij bezorgd op 2 februari 2017.

NA 5 (VIJF) MAANDEN IS HET PAKKET WEER TERUG BIJ MIJ!

Inmiddels heb ik voor het kind een nieuw horloge gekocht (na 3 maanden) en heb gedurende het proces POSTNL tweemaal in gebreke gesteld, maar ………….. geen reactie!!

Uiteindelijk wel verzendkosten terug gekregen, maar nu zit ik met een kinderhorloge waar ik niet mee kan. en de kosten daarvan PostNL INTERESSEERT HET GEEN ENE MOER, TOTAAL GEEN REACTIE.

Moet ik nu rechtsbijstand gaan inschakelen voor 110 euro schade?? Met alle gezeur en ellende?

Totaal niets.

Totaal incompetent

Totaal geen interesse in hun klant

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 februari 2018 om 14:30 geantwoord

Geachte heer Boonstra,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenpagina. Ik begrijp dat u ontevreden bent over de wijze waarop met uw pakket is omgegaan dat was bestemd voor familie in Brazilië. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u ontevreden bent over de situatie. Ik kan echter niet meer voor u betekenen dan u is aangeboden door het onderzoeksteam. Meer dan de verzendkosten kunt u niet terugkrijgen. PostNL is niet verantwoordelijk voor gevolgschade. Wel wil ik u excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 07 februari 2018 om 17:31 geantwoord

Zoals ik al vermeldde PostNL neemt totaal geen verantwoordelijkheid voor haar diensten. Denk eens in, je gaat een overeenkomst in met een levertijd van 8 - 12 dagen en dat wordt uiteindelijk 5 maanden, en dan komt het pakket nog niet eens aan, maar weer terug bij de afzender.
Dan schrijven ze ook nog dat ik de volgende keer (ja ja ze hebben wel vertrouwen) bij hun klantenservice terecht kan, terwijl deze mij volledig negeerden.........

Alle klachten die gemeld zijn door PostNL_waardeloos